Asortyment Zapytania Regulamin Płatności Przesyłki O firmie Kontakt

Akcesoria i części do samochodów i motocykli


Regulamin - informacje dotyczące składania oraz realizacji zamówień

1. INFORMACJA O SPRZEDAWCY

Adres sklepu:

AutoAkcesoria24
02-507 Warszawa
ul. Wołoska 141A lok. 9B

Właścicielem i sprzedawcą w sklepie internetowym www.autoakcesoria24.pl jest firma:
PROiKOM
02-507 Warszawa
ul. Wołoska 141A/3A

NIP: 534-19-91-514
Regon: 013078880

2. OCHRONA DANYCH

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z 1997 roku), klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych osobowych. Sprzedawca nie gromadzi danych osobowych w innym celu niż realizacja umowy sprzedaży.

3. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane automatyczne i jest tylko potwierdzeniem poprawności danych adresowych. 
! Złożone zamówienie będzie każdorazowo potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez pracownika naszej firmy i dopiero ono jest potwierdzeniem realizacji umowy kupna-sprzedaży. W związku z powyższym, w celu realizacji zamówienia, niezbędne jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w formularzu zapytania.

Każde zamówienie jest sprawdzane z katalogami firmowymi producentów lub w komputerowych programach eksperckich w celu ograniczenia pomyłek - dlatego bardzo ważne jest podanie w zapytaniu szczegółowych danych dotyczących modelu samochodu i wszelkich informacji mogących mieć wpływ na zgodność zamawianego towaru z samochodem, do którego ma być zamontowana.

4. TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zwykle termin realizacji zamówienia nie przekracza 2 dni roboczych. W przypadku chwilowego braku towaru, klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub pocztą e-mail.

5. FORMY PŁATNOŚCI
Uwaga!
Opony dostarczamy tylko przesyłką kurierską lub odbiór osobisty przy wcześniejszej płatności przelewem na konto:
26 1090 1694 0000 0000 6805 1208

W pozostałych przypadkach oferujemy następujące metody regulowania zapłaty:

  • Przelewem na konto firmy.

Kupujący płaci za towar przelewem na konto naszej firmy. Należy dokonać przelewu na kwotę wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia (koszt towaru plus koszty przesyłki). Umowę uznaje się za zawartą od wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.

  • Gotówkowa za pobraniem.

Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi lub listonoszowi lub podczas odbioru przesyłki w urzędzie pocztowym. Ujemną stroną tej metody płatności jest wyższy koszt przesyłki niż w przypadku zamówień płatnych przelewem ze względu na koszty pobrania. Umowę uznaje się za zawartą od potwierdzenia jej przez Sprzedawcę.

  • Gotówkowa przy osobistym odbiorze w siedzibie sklepu.

Kupujący płaci za towar w momencie odbioru w siedzibie sklepu 02-507 Warszawa, ul. Wołoska 141A lok. 9B. Umowę uznaje się za zawartą od potwierdzenia jej przez Sprzedawcę i podanu terminu odbioru zamówienia.

6. DOKUMENT ZAKUPU

Każdy towar wysłany zostaje razem z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Posiadanie paragonu lub faktury jest warunkiem koniecznym do zwrotu towaru lub do złożenia reklamacji.

7. REALIZACJA DOSTAW

Wszystkie zamówione części w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej S.A. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towarów. Klient zostaje każdorazowo poinformowany o planowanych kosztach przesyłki przed wysłaniem paczki. Aktualny cennik przesyłek znajduje się w zakładce Przesyłki.

8. ZWROTY

Kupujący, dokonujący zakupu w formie sprzedaży wysyłkowej, może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, powiadamiając o tym fakcie Sprzedającego, najpóźniej w terminie 10 dni od otrzymania towaru.
Obowiązuje formularz zwrotu!

Zwracany towar nie może nosić śladów używania, montażu itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. Niezbędny także jest paragon fiskalny lub faktura jako dowód zakupu w naszej firmie.

Zwracany towar należy dostarczyć na własny koszt na adres:

AutoAkcesoria24
02-507 Warszawa
ul. Wołoska 141A lok. 9B

Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.

9. ZWROT PIENIĘDZY

Po uznaniu odstąpienia od umowy za poprawne – konieczne jest spełnienie warunku dotyczącego braku śladów użytkowania towaru - Sprzedawca wystawia Fakturę korygującą VAT i przesyła ją na adres Kupujacego. Pieniądze zwracane są za pomocą przelewu lub przekazu pieniężnego na adres wskazany przez kupującego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania przez Sprzedawcę podpisanej przez kupującego Faktury korygującej VAT. Sprzedawca nie odpowiada za błędne wskazanie adresu zwracanych pieniędzy przez kupującego.

10. REKLAMACJE

Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych.
Obowiązuje formularz reklamacji!

Klient dostarcza reklamowany towar na własny koszt. Przesyłki reklamacyjne dostarczane za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar musi zostać zostaje sprawdzony przez producenta. Dopiero w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, ostatecznie zwrot gotówki.
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pod adresem:
AutoAkcesoria24
02-507 Warszawa
ul. Wołoska 141A lok. 9B

wcześniej informując sklep o tym fakcie wysyłając mail na adres: sklep@autoakcesoria24.pl lub telefonicznie (+48) (0-22) 2348899

Uwaga: Treść Sklepu Internetowego AutoAkcesoria24 nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane opisy produktów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zamówieniu o kontakt z handlowcem.
 
telefony:
(+48) (0-22) 2348899
(+48) (0-22) 6465660

skype: proikom1

Gadu Gadu: 8013470

mail: sklep@autoakcesoria24.pl

adres:
AutoAkcesoria24
02-507 Warszawa
ul. Wołoska 141A lok. 9B

zapraszamy:
od poniedziałku do piątku w godz.: 8:30 - 18:00

© 2008 - 2019 AutoAkcesoria24.pl